红色文化网

当前位置:首页 -> 文章中心 -> 小小寰球 ->

全球

收藏 | 打印-复制 | | | 献花

[独家翻译]谁在统治美国?

时间:2013-05-01 16:00:00   来源:红色文化网   作者:独家网    点击:



【原文题目】Who Rules America?
【中文题目】谁在统治美国?
【来       源】http://www.natvan.com/who-rules-america/
【原文作者】the research staff of National Vanguard Books
【译       者】大头李
【校       对】車幹
【声       明】译文为原创,转载务必注明译者及出处“独家网dooo.cc”。
【摘      要】犹太人对媒体的控制决定了美国的外交政策,在决定战争还是和平的问题上,让犹太人的利益优先于美国的利益。没有犹太人的媒体控制,就不会有波斯湾战争,就不会有北约对南斯拉夫平民的屠杀,就不会有伊拉克战争,数千的生命就会得到挽救。美国就不会对犹太复国主义和以色列如此的支持,中东的仇恨、争斗和恐怖活动就不会影响我们。

最终版.jpg


【译      文】
谁在统治美国(上)

其他媒体公司

      
       目前未被4大巨头控制的小型电视台和电影公司多数还是被犹太人控制。例如,由NBC和威望迪环球公司在2004年合并而成的NBC环球公司是另一家由犹太人控制的媒体巨人。NBC由犹太裔俄罗斯人Robert Sarnoff最先建立。Robert Sarnoff以其残酷的商业策略和对对手版权的肆意侵犯著称。1971年Robert Sarnoff去世后,NBC进过一系列的并购和收购后成长为媒体巨人。目前,NBC环球由GE和Comcast共同所有。2009年12月,Comcast,这家全美最大的有线系统提供商,通过协议收购了威望迪公司持有的全部股份。Comcast目前持有51%的控股股份。Comcast由三个犹太人建立——Ralph J. Roberts, Julian A. Brodsky和Daniel Aaron。Roberts的儿子Brian从父亲手中接管了公司并成为CEO。Brian还代表美国队在马卡比运动会中得到银牌,该运动会每四年在以色列举办一次,只允许犹太人参加。

       Comcast收购NBC环球之后,Roberts让Stephen Bewkes取代了犹太裔主席Jeff Zucker的位置,前者据说也是犹太后裔。Mark Hoffman,CNBC犹太裔主席,与Bewkes一起监管着这个世界上最大的新闻网。

       犹太人Ron Meyer是环球影城的总裁和首席运营官。环球影业前任犹太裔主席Stacey Snider被另一位犹太人Debbie Liebling取代。NBC娱乐和NBC环球电视工作室的联合主席Mark Graboff同样是犹太人。

       NBC电视通过旗下200个电视台向每一个美国家庭放送节目。NBC新闻则有一系列的新闻节目包括今日、会晤新闻界、晚间新闻:布莱恩•威廉姆斯和日界线。通过旗下的MSNBC,NBC环球向全球提供24小时的电视和网络新闻服务。MSNBC在新闻主播Keith Olbermann和同性恋评论员Rachel Maddow的引领下一直被批评为在新闻报道中有自由主义倾向。

       NBC环球最近几年也同样向互联网媒体市场进军。它运营的Hulu网是一家视频网站提供下载电视节目和电影剪辑片段的下载服务。基于和FOX、时代华纳、ABC、戏剧中心、MGM、MTV、派拉蒙和其他犹太人拥有的媒体公司的协议,Hulu为这些公司的电视节目和电影提供下载平台。网络最大的女性社区iVillage同样由NBC环球拥有和运营,并且在犹太人Jodi Kahn的直接领导下。iVillage包括超过1000个留言板,并运营者NBC数字健康网、Astrology.com, GardenWeb和专为女性服务的新闻博客BlogHer。

       为了在快速增长的美国西班牙裔人口中占据更大份额,NBC环球在2002年收购了Telemundo。Telemundo是美国最大的西班牙语电视网,通过16个电视台和45个分支机构,90%的西班牙裔是它的观众。Telemundo由NBC环球电视娱乐的犹太裔主席Jeff Gaspin掌管。

       望远镜影业作为“独立”的电影制作公司制作了如第六感、惊爆内幕和上海正午等影片,但它是由作为联合主席的创始人,犹太裔的Gary Barber和Roger Birnbaum所掌管。Jonathan Glickman是索尼影业的总裁,Paul Neinstein为犹太裔执行副CEO。望远镜影业为梦工厂SKG(维亚康姆的子公司)和沃尔特迪斯尼公司制作电影。望远镜影业有Cerebrus资产管理公司拥有,该公司是美国最大的私募基金,由犹太金融家Steve Feinberg所有。

       索尼一直以来被认为是日本的传媒帝国。但在2009年,最后一个非犹太裔总裁日本人Ryoji Chubachi被晾在一边并最终被犹太人取代。2009年2月,Chubachi被Howard Stringer赶下了台。Stringer虽然说自己是威尔士后代,但事实上他是1965年从威尔士移民美国的犹太人。1997年来到索尼之前,Stringer是CBS的高级管理人员。Stringer带领一干犹太人骨干占据了索尼和旗下公司的最重要的位置。Nicole Seligman是执行副总裁和总顾问,Robert Wiesenthal是索尼美国的执行副总裁的首席财务官。索尼影业的CEO是Michael Lynton,而哥伦比亚三星电影集团公司的主席Amy Pascal与Michael Lynton一道是索尼影业的联合主席,二者都是犹太人。Lynton还控制着索尼旗下的米高梅、联艺公司和猎户座影业。这三家公司的领导均为犹太人。

       索尼音乐部门产生于被兼并的犹太人控制的媒体巨人贝塔斯曼。索尼BMG是世界最大的音乐发行商之一。

       索尼BMG卷入到多起争议的中心包括在音乐CD中植入非法软件使得消费者的电脑更容易被病毒侵入等。2007年10月索尼BMG在针对音乐分享软件的诉讼中获胜。这些诉讼的第一个受害者是单身母亲Jammie Thomas,她因为在自己家的电脑上允许24首歌曲共享而被判向索尼支付192万美元的法定赔偿。

       众所周知,犹太人从电影工业在20世纪初页开始发展不久就逐渐控制了大部分的电影制作和发行。1966年沃尔特迪斯尼的死,使得阻碍犹太人彻底统治好莱坞的最后一个障碍也没有了,犹太人终于能够逐渐获得沃尔特建立的公司的所有权。从那时起,他们在电影工业中予取予求,为所欲为。

       由7家公司——迪斯尼、华纳兄弟、派拉蒙(维亚康姆)、环球(NBC环球)、20世纪福克斯(新闻集团)、梦工厂和哥伦比亚(索尼)——制作的电影占据了2009年全球票房收入的90%。

       过去ABC、CBS和NBC是三家最大的电视广播网。但随着媒体帝国的联合,这三家不在是彼此独立的实体。从一开始,尽管彼此独立,三家公司也是被犹太人控制:Leonard Goldenson控制着ABC;NBC最开始由David Sarnoff控制,后来被他儿子Robert控制;CBS的控制权从William Paley到Laurence Tisch。数十年来,这些电视网从上到下都是犹太雇员,即便历经犹太传媒帝国的整合,这一点也一直没变。犹太人在电视新闻上的控制力一直都非常的强。

互联网公司

       过去十年美国家庭接入宽带的数量呈爆炸性的增长。尼尔森的调查显示超过75%的美国人通过家庭宽带上网。对青少年来讲这一数字接近80%。越来越多的美国人通过互联网获得新闻、娱乐和咨询。多数的教师都配有可以上网的电脑以便孩子们获得信息和娱乐。

       正如传统新闻和娱乐媒体一样,由IT精英企业家控制的少数互联网公司影响着公众如何获取信息、社交、联络甚至购物。在互联网泡沫破灭之后,一些公司成长为互联网通讯、信息技术和市场的主要力量。和传统媒体公司一样,犹太人的影响也在快速的进入这个领域。

维基

       维基成立于2001年,快速成长为世界最大的在线互动百科。维基的内容有注册用户上传,并可被任何人匿名编辑。尽管如此大量的维基文章是有具有背景的活跃编辑们上传。新用户常常抱怨他们上传的内容经常没这些人编辑的面目全非甚至完全删除。

       由于世界上最流行的搜索引擎谷歌的强大的搜索能力,维基在过去的5年飞速成长并成为访问量最大的前十位网站之一。维基由于其准确性较差以及在某些社会问题上普遍的偏见而饱受指责。尽管如此,维基还是成为新文章、研究文章和其他项目中最重要的引用信息来源之一。

       维基是由互联网投资人Jimmy Wales和博士生Larry Sanger在俄亥俄州建立的。Jimmy Wales是犹太人,还是Bomis的创始人,该网站为男性用户提供色情文学搜索。一篇在2006年出版的“犹太人”杂志中的文章说Larry Sanger是犹太人,但其他的来源却对此有争议,Sanger2002年离开了维基。

       一些亲以色列组织最近被曝光,他们持续不断的合作在维基上编辑和删除对犹太人和以色列不友好的内容。犹太复国主义组织CAMERA(美国中东报道准确性委员会)被一家亲巴勒斯坦网站电子起义(EI)曝光了其内部往来邮件。EI指责CAMERA“长期的精心安排了渗透进维基以篡改巴勒斯坦历史、把粗制滥造的内容当做事实以及窃取维基的管理层以确保他们的行为不会被发现或者受到挑战。”

谷歌

       谷歌在1998年由犹太大学生Larry Page和Sergey Brin创立,并快速成长为世界最受欢迎的搜索引擎,扩张为数十亿美元的互联网企业。谷歌是互联网最常被访问的网站。谷歌有解决呢20000名验工,在全球有数千台服务器。每年的广告收入超过100亿美元。Brin成为美国最富有的人之一,净资产超过180亿美元。

       谷歌也已经受过了数个小型的子公司。2005年谷歌收购了Keyhole公司,这个公司的软件最终成为了谷歌地图。谷歌最大的子公司是2006年收购的广受欢迎的YouTube。Youtube的CEO Chad Hurley也是犹太人。Chad Hurley数次前往以色列联络其犹太伙伴,以便在以色列推广youtube。2009年,他主持了以色列总理Shimon Peres本人的youtube频道的开播仪式。其他的谷歌的子公司包括JotSpot, DoubleClick, GrandCentral, Postini, On2 Technologies,和Teracent。谷歌还和时代华纳合作以改善该公司视频和电影的搜索结果。

       Brin尽管作为美国公民,但和以色列政府过从甚密,并在2008年与FACEBOOK犹太裔执行官一起受以色列总统Shimon Peres的邀请参加在耶路撒冷召开的关于互联网技术的发展如何影响以色列和犹太人的会议。

       Page和Brin均向亲犹太人和人道主义组织捐献了大量资金。2008年Brin向HIAS(希伯来移民互助会)捐款100万美元,HIAS是成立于19世纪初的犹太左翼组织旨在帮助移民到美国的犹太人,目前该组织着眼于安排到美国和欧洲的第三世界移民。2009年,Page和其他谷歌高管支付了15万美元赞助奥巴马的就职典礼,并对其竞选给予了大量资助。

       2004年起,Brin和Page被指责操纵谷歌的搜索结果以审查对犹太社区不利的网站和内容。在ADL(反造谣联盟)的帮助下,谷歌已经确认了数百家其认为具有攻击性的网站。一般都与否认犹太大屠杀、白人至上和迫害巴勒斯坦人有关,当然也有一些基督教原教旨主义的网站也被封杀。这些网站已经被排除在搜索结果之外了。虽然没有屏蔽掉这些网站,但谷歌让找到这些网站对普通用户来讲变得相当困难。左翼极端主义、社会主义团体、色情网站和非基督教的原教旨主义网站并没有被谷歌审查。

       谷歌还和外国政府合作以审查对其公民开放的内容。谷歌还为像中国、法国、德国和英国这样的国家开发了互联网过滤器以限制访问那些在政府看来有危险的网站。因此,Brin和Page都被强烈指责通过限制对争议话题某一方面观点的访问来干涉言论自由。

脸谱

       脸谱已经快速成长为互联网最大的社交网络,在全球拥有超过3亿5千万的注册用户。脸谱由犹太裔的哈佛学生Mark Zuckerberg, Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz和他们的室友Chris Hughes在2004年创立。从那时起,尽管Saverin提供了公司的启动资金,但是一直被排挤并最终离开了脸谱。

       随着PayPal的犹太创始人Peter Thiel带来的追加的投资,Zuckerberg将脸谱发展为年收入3亿美元的公司。尽管如此成功,但Zuckerberg却难以留住他的高管。2008年,联合创始人Moskovitz与脸谱犹太裔工程经理Justin Rosenstein(谷歌前顶尖工程师)一起离开脸谱并创立了自己的公司。商务总监Netanel Jacobsson和发展总监Charlie Cheever同样离开了公司。Zuckerman被指责对于员工要求过于苛刻。一个前雇员说“如果你搞砸了,今天你在公司,明天你就走人了,并成为不受欢迎的人。”

       作为脸谱CEO,Zuckerberg确保公司的大多数管理岗位都是犹太人。除了Zuckerberg本人,公司董事会还包括犹太富豪Jim Breyer。Breyer是加速伙伴公司的高级合伙人,这是一家风险投资公司,拥有超过200家公司的股份,涉及的领域从健康和生物科技到互联网和多媒体服务。加速公司在2005年向脸谱注资1270万美元,并致力于向以色列和欧洲的公司提供启动资金。Breyer还是其他一些公司的董事包括惊奇娱乐公司和沃尔玛。

       董事会成员Don Graham于2008年加入脸谱。Graham是华盛顿邮报公司的CEO和董事会主席。他是在1933年通过拍卖购得华盛顿邮报的犹太金融家Eugene Isaac Meyer的孙子,Eugene后来还成为美联储主席和世界银行的第一任行长。

       Marc Andreessen也许是脸谱董事会唯一的非犹太裔成员,但其身份目前还不能确定。Andreessen是网景公司的原始创始人,因此一夜之间成为亿万富翁。2009年,Netscape和他的犹太金融家密友Ben Horowitz一起成立了风险投资公司Andreessen Horowitz。Horowitz是以色列种子合伙的主要投资人,该公司资助以色列的信息科技和生命技术公司。

       脸谱的公共关系部门执行官Elliot Schrage是犹太人。Schrage是一名贸易律师,也是谷歌前任联络和公共事务副总裁。他还是盖普公司前全球事务高级副总裁,他在面对关于盖普在海外的血汗工厂雇佣童工的指责时捍卫公司利益。在Sullivan and Cromwell律师事务所工作期间,他还负责为时任迪斯尼CEO的Michael Eisner建造欧洲迪斯尼时,保障其资金安全。他还是外交关系委员会的高级研究员。

       Sheryl Sandberg是脸谱的CEO,仅次于Zuckerberg的二号人物。Sandberg也是犹太人,是谷歌前任全球在线销售和运营副总裁。她还是克林顿时期犹太裔财政部长Lawrence Summers的助理。她嫁给了雅虎前音乐部门总监犹太人David Goldberg。Sandberg在迪尼斯2009年的董事会上被CEO Robert Iger点名指出,认为其标志着脸谱或许正在加强其与犹太人控制的大型媒体公司的联系。

       脸谱最近开始和斯坦福说服技术实验室开始名为“peace.facebook.com”项目的合作,目的在于鼓励在线跨种族和民族团体的交流。实验室的主任室B.J. Fogg博士,专长于使用电脑技术操控人的行为和信念。他已经广泛地利用脸谱来塑造公众观念和影响公众对于不同事件的看法。

互动集团

       互动集团(IAC)是世界最大的但也是最不为人所知的在线传媒公司,年收入超过14亿美元。IAC在全球有超过50个公司包括Ask.com, Excite, Urbanspoon, Gifts.com, Life123, Match.com, Dictionary.com, 以及受欢迎的视频网站Vimeo。

       IAC的主席和CEO是犹太裔同性恋Barry Diller,他通过一系列精明的并购和收购建立了IAC。他是福克斯公司、派拉蒙影业和QVC的前CEO。他目前还是艾派迪公司的主席,这是他和犹太裔伙伴Victor Kaufman共同经营的。艾派迪拥有数个非常盈利的旅游网站,包括Expedia.com, Hotels.com, 和Hotwire.com。Diller一直是好莱坞“天鹅绒黑手党”的金主,这是用来形容同性恋政治游说团体成员的词汇,该团体的成员大多是美国和全球时尚和娱乐行业的精英。他以对同性恋组织如Gay Men’s Health Crisis大量捐款而闻名,并且是主要的同性恋筹款人。Diller因为其暴脾气和当中羞辱表现差劲的管理人员而出名,也是全球工资最高的CEO之一。他每年的从IAC得到接近3亿美元的收入,从艾派迪得到1.75亿美元。

       Diller是现在一些著名的犹太媒体巨头的导师。他在Michael Eisner在派拉蒙工作还没有接管迪斯尼之前就跟他在一起工作并帮助他。哥伦比亚影业的Dawn Steel和梦工厂前老板Jeffrey Katzenberg都曾在派拉蒙为Diller工作。Diller还是现任的联邦通讯委员会(FCC)主席,犹太人Julius Genachowski的导师。Genachowski是IAC的前商业运营执行官。作为在2008年奥巴马总统竞选期间担任其科技、媒体和通讯政策小组主席的回报,Genachowski被任命为FCC主席。

平面媒体

       除了电视新闻,报纸是全美最有影响力和最广泛传播的国家和世界新闻和信息的来源。但是,随着互联网的兴起,报纸的销售和发行在过去五年都大幅下降。根据美国报业协会,美国报纸的广告收入在2008年就下降了16%,而这一趋势还将继续。结果,很多报纸都将出版物转成在线数字版本,以跟上技术进步的步伐。尽管如此,美国超过35岁以上的成年中,50%左右仍然每天阅读者1400种不同的报纸,报纸仍然是新闻报道和控制民意的主要工具。

       也许有人会认为整个美国如此多的不同的报纸会防止少数人控制和扭曲真相。可惜,事实不是这样的!对于一个旁观者来说,报纸比他想的更加不独立、竞争更不激烈并且很少代表大多数人的利益。在1945年,五分之四的美国报纸是被与自己的社区联系密切的本地人独立拥有和发行的。那样的日子已经一去不复返了。到1970年代左右,大多数的独立报纸要么被收购,要么被赶出市场。今天,多数的“本地”报纸有少数的大公司拥有,被住在离当地数百甚至数千英里远的高管们控制着。现在在超过1400份报纸中,只有不到20%是被独立拥有的;剩下的都属于大公司。其中只有103份报纸的发行量超过了10万份。只有屈指可数的报纸大到足以在自己的社区之外保留独立的报道团队;剩下的都必须依赖这些少数的报纸提供国内和国际新闻。结果,从美利坚成立之初即作为检验政府和大企业的重要标准的出版自由已经被严重的玷污了。

美联社

       美联社是世界最大的新闻来源,向全球的数千家报纸出售新闻内容。实际上全球所有的报纸都采用美联社证实过的故事。美联社的新闻内容目前处于主席William Dean Singleton的控制之下,William领导着以犹太人为主的董事会,包括Sam Zell, Craig A. Dubow, R. Jack Fishman, Steven Newhouse, 和David Weston。

       美国只有2%的城市有超过两份的日报,而且即便有两份以上,彼此也通常没有什么竞争,因为早报和晚报都有同一个人所有或者合作经营协议。

       犹太裔Newhouse兄弟Samuel Newhouse, Jr. 和Donald Newhouse通过贪婪的垄断的经营,将竞争者赶出这个行业而建立了Advanced Publications报纸帝国。Advanced Publications的一个典型策略是收购两家竞争者中的一家,然后通过大幅削减广告费进行广告大战,最后让两家报纸都处于破产的边缘。Advanced Publications然后介入并收购竞争对手。通常两份报纸都会存续:一份是早报,一份是晚报。然而,最终其中一个报纸会关停,Newhouse兄弟就拥有了这个城市唯一的日报。比如在2001年,Newhouse兄弟关闭了Syracuse Herald-Journal,而让他们的另外一家Syracuse报纸Post-Journal占据了垄断地位。

       Newhouse媒体帝国不仅说明了美国的报纸之间缺乏真正的竞争,也表现出犹太人对于言论控制的贪婪追求。Newhouse有31家日报,包括几个重要的日报,比如克利夫兰平原商报、纽瓦克明星记事报和新奥尔良时代花絮报;以及Newhouse广播集团,由电视台和有线电视组成;星期日行走增刊,每周发行量是3500万份;大约24份主要杂质,包括纽约客、时尚、Wired、魅力、名利场、新娘、绅士季刊、自我、家居和其他由Conde Nast集团全权拥有的杂志。杂志的雇员正如你所料,非常的符合犹太教义。行走就是一个例子:总裁兼发行人Randy Siegel,副总裁兼创意总监Ira Yoffe,科学编辑David H. Levy和健康编辑Dr. Isadore Rosenfeld都是犹太人。

       这个犹太帝国由俄罗斯移民Samuel Newhouse建立。当1979年他84岁去世的时候,他把估计13亿美元的媒体留给了他的两个儿子。通过一系列兼并,今天Advance Publications的净资产已经超过90亿美元。

       更进一步说,即便是那些由非犹太裔所有和管理的报纸,因为完全的依赖犹太人的广告收入,所以他们的社论和新闻报道政策都受到犹太人喜好的限制。报纸行业和其他行业一样,有奶便是娘。

三份犹太报纸

       对竞争的抑制和在散播新闻和观念方面形成的本地垄断已经成为了犹太人对美国报纸控制上升的标志。没有什么能比三个最富盛名最有影响力的报纸:纽约时报、华尔街日报和华盛顿邮报更好的阐述犹太人是如何利用媒体作为犹太政策无法抗拒的工具的。这三个统治着美国金融和政治中心的报纸给差不多所有其他的报纸确立趋势和提供指南。他们提供新闻,其他的就是简单的复制。而这三份报纸都在犹太人的手上。

       纽约时报的发行量是111万9千份,是美国非官方的社会、时尚、娱乐、政治和文化指南。它告诉美国赶时髦的人该买什么书该看什么电影;哪种观念在当下是流行的;哪些政客、教育家、精神领袖、艺术家和商人是真正成功的人。19世纪的几十年中,它是一份真正的美国人的报纸。纽约时报在1851年由两个非犹太裔创建,Henry J. Raymond和George Jones。他们死后,富有的犹太发行人Adolph Ochs从Jone的财产管理人手中购买了纽约时报。他的曾曾孙Arthur Sulzberger, Jr.是报纸目前的发行人和纽约时报集团的主席。副主席Michael Golden也是犹太人。数字运营高级副总裁Martin Nisenholtz也是犹太人,管理着他们的网络运营。

       Sulzberger家族通过纽约时报集团还拥有24份其他报纸包括1993年6月以11亿美元收购的波士顿环球报;8家电视台和两家广播电台;以及超过40个新闻网站包括NYTimes.com和About.com。他还发行国际先驱论坛报,这是发行范围最广的英语日报。纽约时报新闻服务将纽约时报的新闻故事、专题和照片发给506家其他的报纸、新闻机构和杂志。

       同样重要的是华盛顿邮报,通过建立在华盛顿政府机构的眼线,它总是能得到关于联邦政府的内幕消息。华盛顿邮报和纽约时报一样是非犹太裔创立的。它在1877年由Stilson Hutchins开设,1905年卖给了John R. McLean,之后由Edward B. McLean继承。1933年6月,在大萧条的高峰,报纸被迫破产。在破产拍卖中,他被犹太金融家Eugene Meyer和前任的合作伙伴Bernard Baruch买下,后者因为在一战期间成为美国工业的沙皇而臭名昭著。华盛顿邮报之后由Eugene Meyer的女儿Katherine Meyer Graham管理直到她去世。她是华盛顿邮报公司的主要股东和董事会主席;并在1979年任命她的儿子Donald Graham成为报纸的发行人。Donald Graham在1991年成为华盛顿邮报的CEO,1993年成为董事会主席。犹太人对华盛顿邮报的控制始终没有间断。该报的发行量是58万,周日版超过了一百万。

       华盛顿邮报还有拥有其他的报纸(Gazette新闻报,11种军事出版物和西班牙语的El Tiempo Latino)和电视(底特律的WDIV、休斯顿的KPRC、迈阿密的WPLG、奥兰多的WKMG、圣安东尼奥的KSAT、杰克逊维尔的WJXT)。华盛顿邮报公司的电视台观众超过1千2百万的家庭;他的有线电视一台有近70万的订户。它还有Newsweek.com, washingtonpost.com, Slate.com, BudgetTravel.com, 和Sprig.com等网站。

       华尔街日报有着210万的发行量,由道琼斯公司所有。而道琼斯是默多克的新闻集团在纽约的子公司。道琼斯公司发行了众多的其他报纸和杂志包括金融周报、Barron小报、远东经济评论、理财和俄语商业日报Vedomosti。道琼斯新闻专线为超过40万的订户提供实时财经新闻,对世界财经经纪人和分析员的财经活动有着巨大的影响力。

       新闻集团的Les Hinton是道琼斯公司的CEO和华尔街日报的首席发行人。他与2009年得到了纽约犹太社区关系委员会的表彰,表彰他对犹太复国主义的大力支持和对以色列对巴勒斯坦采取强硬政策的支持。

       纽约其他的主要报纸也不能幸免。1993年1月,纽约每日新闻报(63万发行量)被犹太裔房地产开发商Mortimer B. Zuckerman从犹太裔媒体大亨Robert Maxwell的继承人手中买下。纽约邮报由开国元勋和内战英雄Alexander Hamilton建立,现在也由犹太人、新闻集团高级副总裁Les Goodstein控制。这个全国持续发行时间最长的日报如今已经变成了国内新保守主义最有名的喉舌之一。

我们的责任

       这些就是美国媒体控制的事实。任何人只要愿意在一个大的图书馆花上几个小时查看广播和电视产业当年的年鉴;查看报纸和杂志名录;查看公司的注册信息和办公地址,如标准普尔和邓白氏公司出版的;以及查看标准传记的参考文献,都能核实上述事实的准确性。他们是无可否认的。当面对这些事实的时候,犹太人的发言人通常都会选择逃避。“泰德特纳不是犹太人!”他们会得意的宣称,好像可以解决所有问题。如果继续给他们施加压力,他们会指责质问者提这个问题就是“反犹太人”的。由于害怕这样的指控,所以很多人都堆事实保持着沉默。

       但我们不能在这个最重要的问题上保持沉默。犹太人对美国大众媒体的控制不单是对美国,也是对整个世界唯一最重要的问题。没有什么东西——瘟疫、饥荒、经济崩溃甚至核战争——能比这个对人类的未来更危险。

       犹太人对媒体的控制决定了美国的外交政策,在决定战争还是和平的问题上,让犹太人的利益优先于美国的利益。没有犹太人的媒体控制,就不会有波斯湾战争,就不会有北约对南斯拉夫平民的屠杀,就不会有伊拉克战争,数千的生命就会得到挽救。美国就不会对犹太复国主义和以色列如此的支持,中东的仇恨、争斗和恐怖活动就不会影响我们。

       如果允许犹太人继续控制我们的新闻和娱乐媒体,我们不仅仅是给了他们对政治体系的决定性影响力和对政府的实际控制,我们更是给了他们通过犹太电视和电影对我们孩子的观点和想法施加比父母、学校和其他方面更大的影响力最终控制孩子们的思想和灵魂的机会。

       犹太人控制的娱乐媒体已经成功说服了一整代人同性恋在生活中是正常的,可以接受的;白人女性和黑人男性约会和结婚没有任何错,或者白人男性娶亚洲女性;所有的种族在能力和道德上都是平等的——除了白人的由于有压迫其他种族的历史而道德败坏之外;白人种族自我保护的努力是应该被谴责的。我们必须反对这个毒药在我们的人民中进一步的传播,并且要打碎传播这些毒药的人的权力。让这些与我们的价值观和利益的迥异的少数种族掌握着这些权力是无法容忍的。但允许从古埃及到俄罗斯有着3000年苦难历史的民族掌握这样的权力对我们来说无异于种族自杀。确实如此,事实上很多的美国白人今天都背负着种族罪恶感并且自我憎恨,他们会主动的寻求自己民族的死亡,这是犹太人控制媒体所意图达到的结果。

       一旦我们理解了犹太人对媒体的控制,采取一切必要手段打破这种控制就成了我们无法逃避的责任。我们不能在与这个勒紧我们人民的喉咙,对我们的思想和灵魂灌输毒药的力量战斗时有任何退缩。如果我们的种族不能做到毁灭这个权力,那么我们自己就会被毁灭。

【原       文】
Other media companies

Most of today’s smaller television and movie production companies that are not owned by the four large media corporations are also controlled by Jews.NBC Universal, Inc, for example, is another Jewish run media conglomerate formed by the merger of NBC and Vivendi Universal (now known as Vivendi SA) in 2004. NBC was originally founded by Russian Jew Robert Sarnoff. Sarnoff was well known for his ruthless business tactics and willingness to infringe on his competitor’s copyrights. In the years since Sarnoff’s death in 1971, NBC has grown through a series of mergers and acquisitions into a multimedia giant.  In its current form, NBC Universal is jointly owned by General Electric (GE) and Comcast. Under terms of a December 2009 agreement, Vivendi’s shares were bought out by Comcast, the nation’s largest cable provider. Comcast now holds a 51% controlling share in the company. Comcast was founded by a trio of Jews—Ralph J. Roberts, Julian A. Brodsky, and Daniel Aaron. Robert’s son, Brian, has taken the company’s reigns from his father and now presides as CEO. Of note, Brian Roberts won silver medals team of U.S. Jews at the Maccabiah Games, an Olympics-style sporting event for Jews-only held every four years in Israel. in squash for a Jewish Comcast CEO Brian Roberts.
   
Since Comcast’s takeover of NBC Universal, Roberts has replaced Jewish chairman Jeff Zucker with Stephen Bewkes, who is also reportedly of Jewish descent. Mark Hoffman, the Jewish president of CNBC, works directly with Bewkes to oversee the world’s largest business news network.
   
Ron Meyer, a Jew, is president and chief operating officer of Universal Studios. Former Jewish chairman of Universal Pictures Stacey Snider has since been replaced by another Jewess, Debbie Liebling. Mark Graboff, co-chairman of NBC Entertainment and NBC Universal Television Studio is also Jewish.
   
NBC Television broadcasts to over 200 affiliate stations and its programming reaches nearly every American home. NBC News broadcasts a number of daily news programs including Today, Meet the Press, Nightly News with Brian Williams, and Dateline NBC. Through its MSNBC affiliate, NBC Universal provides round-the-clock television and Internet news services around the world. MSNBC has been criticized for its steady stream of liberal-biased news coverage led by news anchor Keith Olbermann and homosexual political commentator Rachel Maddow.
   
NBC Universal has moved into the Internet media market in recent years as well. It runs Hulu, an online video service that offers downloadable television programming and movie clips. Under agreements brokered with Fox, Time Warner, Inc., ABC, Comedy Central, MGM, MTV, Paramount, and a number of other Jewish-owned media companies, Hulu  provides a platform for the download of a variety of TV shows and movies.  The Internet’s largest online community for women, iVillage is also owned and operated by NBC Universal under the direction of Jewish executive Jodi Kahn. iVillage contains over 1,000 message boards and operates the NBC Digital Health Network, Astrology.com, GardenWeb, and the leading news blog service for women, BlogHer.
   
In an effort to capture a larger share of the exploding U.S. Hispanic population, NBC Universal acquired Telemundo in 2002. Telemundo, the largest U.S. Spanish language television network, reaches over 90% of U.S. Hispanic viewers through 16 stations and 45 affiliates. It is overseen by the Jewish chairman of NBC Universal Television Entertainment Jeff Gaspin.
   
Spyglass Entertainment, an “independent” film producer which has made such films as The Sixth Sense, The Insider, and Shanghai Noon, is run by its Jewish founders Gary Barber and Roger Birnbaum, who are co-chairmen. Jonathan Glickman serves as president and Paul Neinstein is executive vice Jewish CEO of Sony Pictures Entertainment Michael LyntonAmy Pascal is the head of Columbia TriStar Motion Picture Group.president. Both men are Jews. Spyglass makes movies for DreamWorks SKG, a subsidiary of Viacom, and the Walt Disney Company. Spyglass is owned by Cerebrus Capital Management, one of the largest private equity firms in the US. Cerebrus is run by Jewish financier Steve Feinberg.
   
Sony has been traditionally thought of as a Japanese media conglomerate. However, in 2009 Japanese President of Sony Ryoji Chubachi became the latest in a long line of non-Jewish media executives to be pushed aside and replaced by Jews. In Feburary 2009 Chubachi was ousted by Howard Stringer. Stringer, while typically portraying him as being of Welsh ancestry, is actually a Jew who immigrated from Wales to the United States in 1965. Stringer was a former high level executive at CBS before moving to Sony in 1997. Stringer heads a heavily Jewish cadre in top positions at Sony and its subsidiaries. Nicole Seligman is executive vice president and general counsel, Robert Wiesenthal is executive vice president and Chief Financial Officer of Sony Corporation of America. CEO of Sony Pictures Entertainment is Michael Lynton and his co-chair is Amy Pascal who also serves as chairman of Columbia TriStar Motion Picture Group. Both executives are Jews. Lynton controls Sony subsidiary Metro-Goldwyn-Mayer, United Artists, and Orion Pictures. All three studios are headed by Jewish executives.
   
Sony’s music division is the result of a merger with Jewish-owned media giant Bertelsmann. Sony BMG is now one of the world’s largest music distributors.
   
Sony BMG has been at the center of a number of controversies including the placement of illegal software on music CDs that made consumers’ computers more vulnerable to viruses.  In October 2007 Sony BMG began successfully suing users of music file sharing software. Their first victim was Jammie Thomas, a single mother, who was ordered to pay Sony BMG $1,920,000 in statutory damages for making 24 songs available for download on her home computer.
   
It is well known that Jews have controlled most of the production and distribution of films since shortly after the inception of the movie industry in the early decades of the 20th Century. When Walt Disney died in 1966, the last barrier to the total Jewish domination of Hollywood was gone, and Jews were able to grab ownership of the company that Walt built. Since then they have had everything their way in the movie industry.
   
Films produced by seven of the firms mentioned above—Disney, Warner Brothers, Paramount (Viacom), Universal (NBC Universal), 20th Century Fox (News Corp.), DreamWorks, and Columbia (Sony)—accounted for over 90% of total box-office receipts for the year 2009.
   
The big three in television network broadcasting used to be ABC, CBS, and NBC. With the consolidation of the media empires, these three are no longer independent entities. While they were independent, however, each was controlled by a Jew since its inception: ABC by Leonard Goldenson; NBC first by David Sarnoff and then by his son Robert; and CBS first by William Paley and then by Laurence Tisch. Over several decades these networks were staffed from top to bottom with Jews, and the essential Jewishness of network television did not change when the networks were absorbed by other Jewish-dominated media corporations. The Jewish presence in television news remains particularly strong.
   
Internet Media Companies

The past decade has seen an explosion in the number of American homes with Internet access. Statistics from Nielson/NetRatings demonstrate that over 75% of Americans have access to the Internet from their homes. For children and teenagers the numbers approach 80%. A growing number of Americans are turning to the Internet for news, entertainment, and information. Most classrooms now have computers giving children access to Internet- based information sources as well as entertainment.
   
As with the traditional news and entertainment media, a small number of Internet companies, controlled by new elite of tech savvy entrepreneurs, are influencing how the public accesses information, interacts socially, communicates, and even shops. After the collapse of the dot com bubble in the early part of this decade a number of companies have emerged as dominant players in the field of Internet communications, information technology, and marketing. As with conventional media corporations, the Jewish influence in this rapidly growing field is also very pronounced.
   
                                    
Wikipedia

Wikipedia was founded in 2001 and rapidly became the largest online collaborative encyclopedia in the world. Wikipedia articles are submitted by registered users and may be edited anonymously by anyone. Despite this fact, the bulk of Wikipedia articles are submitted by a cabal of regular frequent editors. New users have complained that their submissions are often heavily edited or removed entirely by this exclusive group.
   
Wikipedia has grown tremendously in the past five years and is now one of the top ten most visited Web sites in the world thanks to the very high search engine results it receives from Google, the world’s most popular search engine.  Wikipedia has been criticized for its lack of accuracy as well as pervasive bias on a number of social issues.  Despite this, Wikipedia has become one of the most cited informational sources for news articles, research articles, and numerous other projects.
   
Wikipedia was founded by Jimmy Wales, an Internet entrepreneur, and Larry Sanger, a doctoral student at Ohio State. Jimmy Wales, who is Jewish, was also the founder of Bomis, a male-oriented search site offering soft-core pornography.  Larry Sanger has been named as a Jew in an article published by The Jewish Chronicle in 2006, but other sources have disputed this.  Sanger left Wikipedia in 2002.
   
A number of pro-Israeli groups have recently been exposed for their collaborative efforts to continuously edit and remove material from Wikipedia that is unflattering to Jews and to Israel. The Zionist group CAMERA (Commitee for Accuracy of Middle East Reporting in America) had a number of its internal emails exposed by the pro-Palestinian Web site Electronic Intifada (EI). EI accused CAMERA of “orchestrating a secret, long-term campaign to infiltrate Wikipedia to rewrite Palestinian history, pass off crude propaganda as fact, and take over Wikipedia administrative structures to ensure these changes go either undetected or unchallenged.”
   
Google
Google, founded in 1998 by Jewish college students Larry Page and Sergey Brin, has quickly become the world’s most popular Internet search engine and branched out into a multibillion dollar Internet company. Google is currently ranked as the Internet’s most frequently visited site.  Google has nearly 20,000 employees and operates thousands of servers around the world. Its annual advertising revenue exceeds $10 billion. Brin is one of the wealthiest men in America with a net worth of over $18 billion.
   
As Google has grown, it has acquired a number of smaller subsidiaries.  In 2005 Google acquired Keyhole, Inc., which had developed the software that eventually became Google Earth.  Perhaps Google’s largest subsidiary is the wildly popular YouTube, which it acquired in 2006. The CEO of YouTube is Chad Hurley, who is also Jewish. Hurley has made several trips to Israel to network with fellow Jews and promote YouTube in Israel. In 2009 he presided over the inauguration of Israeli President Shimon Peres’ own YouTube channel.  Additional Google subsidiaries include JotSpot, DoubleClick, GrandCentral, Postini, On2 Technologies, and Teracent. Google has also teamed with Jewish-owned Time Warner to improve search results for that company’s videos and movies.
   
Brin, despite being a U.S. citizen, has cultivated close ties with the Israeli government and in 2008 was invited by Israeli president Shimon Peres, along with Jewish executives from Facebook, to a conference in Jerusalem focusing on how developing Internet technology will affect Israel and the Jewish people.
   
Both Page and Brin have donated heavily to a number of pro-Jewish political and humanitarian organizations.  In 2008 Brin donated one million dollars to HIAS (Hebrew Immigrant Aid Society), a leftist Jewish organization originally founded in the late 1800s to assist in the immigration of Jews to the United States, but which now focuses primarily on relocating Third World immigrants throughout the United States and Europe.  In 2009 Page and other Google executives paid $150,000 to fund President Barack Obama’s inauguration party and donated heavily to his campaign.
   
Beginning in 2004, both Brin and Page have come under criticism for manipulating Google’s search results to censor Web sites and content some in the Jewish community find offensive. With the assistance of the ADL (Anti-Defamation League), Google has identified hundreds of Web sites it considers offensive. Most deal with Holocaust revisionism, White pride, and persecution of Palestinians, though some fundamentalist Christian religious sites are also banned. These sites have effectively been removed from its search engine results. While not blocking access to these sites, Google has made finding them much more difficult for the average Internet user.  Left-wing extremist, socialist groups, hardcore pornography sites, as well as non-Christian religious fundamentalist Web sites are not censored by Google.
   
Google has also cooperated with the governments of foreign countries to censor the content available to their citizens. Google has created Internet filters for countries like China, France, Germany, and Britain limiting access to sites deemed dangerous by the governments of those nations. As a result, both Brin and Page have been heavily criticized by free speech advocates for limiting access to alternative points of view on controversial topics.
   
Facebook

Facebook has rapidly become the largest social networking site on the Internet with well over 350 million registered users worldwide.  Facebook was founded by Jewish Harvard university students Mark Zuckerberg, Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz, and their roomate Chris Hughes in 2004. Since that time, Saverin, despite providing the initial cash investment to start the company, was marginalized and eventually left Facebook.

With added capital provided by the Jewish founder of PayPal, Peter Thiel, Zuckerberg has turned Facebook into a $300 million a year company. Despite his success, Zuckerberg has had difficulty holding onto his top executives. Co-founder Moskovitz departed with Jewish former Facebook engineering manager Justin Rosenstein (a former top engineer at Google) in 2008 to form his own company. Director of business development, Netanel Jacobsson, and developer Charlie Cheever have both also left the company. Zuckerman has been criticized for being overly demanding of his staff. According to one former employee “If you screw up, one day you are in, the next day out, persona non grata.”
   
As CEO of Facebook, Zuckerberg has ensured that most top executive positions in his company are filled with Jews. In addition to Zuckerberg himself, Facebook’s board includes Jewish multimillionaire Jim Breyer. Breyer is a senior member of Accel Partners, a venture capital company with ownership in over 200 companies dealing in a wide variety of fields from healthcare and biotechnology to Internet and multimedia services.  Accel, which invested $12.7 million in Facebook in 2005, focuses on providing capital for start-up companies in Israel and Europe.  Breyer also sits on the board of companies such as Marvel Entertainment and Wal-Mart.
   
Board member Don Graham joined Facebook in 2008. As noted below, Graham is the chief executive officer and chairman of the board of The Washington Post Company. He is the grandson of Jewish financier Eugene Isaac Meyer, who purchased the Washington Post at auction in 1933, and later served as head of the Federal Reserve and first president of the World Bank.
   
Marc Andreessen may be the only non-Jewish Facebook board member though this cannot be verified at this time. Andreessen was one of the original founders of Netscape, which made him an overnight multimillionaire.  In 2009 in addition to his work at Facebook, Andreessen founded the venture capital firm Andreessen Horowitz with his close friend, Jewish financier Ben Horowitz. Horowitz is a primary investor in Israel Seed Partners, a company that focuses on funding Jewish information technology and life sciences companies.
   
Facebook’s head of public relations is Jewish executive Elliot Schrage. Schrage, an attorney by trade, was former vice president of communications and public affairs at Google.  He is a former senior VP of global affairs at Gap, Inc. where he defended the company against critics who accused it of using child labor in overseas sweatshops. He was also responsible for securing funding for then Disney CEO Michael Eisner to build Euro Disney while working for the Sullivan and Cromwell legal firm. He is also a Senior Fellow at the Council on Foreign Relations. Elliot Schrage vice president of communications, public policy and platform marketing at Facebook Second in command at Facebook, Sheryl Sandberg
   
Sheryl Sandberg is chief operating officer at Facebook and the second most powerful executive after Zuckerberg. Sandberg, also Jewish, is the former vice president of global online sales and operations at Google She is former assistant to the Clinton administration’s Jewish Treasury Secretary Lawrence Summers. She is married to former Yahoo! music head David Goldberg who is also Jewish. Sandberg was named to Disney’s board of directors in 2009 by CEO Robert Iger, a sign that Facebook may be looking to strengthen ties with other large Jewish-owned media companies.
   
Facebook has recently begun collaboration with the Stanford Persuasive Technology lab on a project entitled “peace.facebook.com”, designed to encourage online communication between different racial and ethnic groups. The director of the Stanford Persuasive Technology lab is Dr. B.J. Fogg, who specializes in the use of computer technology to manipulate human behavior and beliefs. He has written extensively on the use of Facebook to mold public opinion and influence the public’s worldview on a variety of topics.
   
InterActive Corp
InterActive Corp (IAC) is one of the world’s largest, yet least well-known, online media companies with an annual revenue exceeding $1.4 billion. IAC owns and operates over 50 businesses across the globe including Ask.com, Excite, Urbanspoon, Gifts.com, Life123, Match.com, Dictionary.com, and the popular video site Vimeo. IAC also owns CollegeHumor.com, which presents both original and user generated content featuring pornography and vulgar humor media targeting young college students.

The chairman and CEO of IAC is the homosexual Jew Barry Diller, who created IAC through a number of shrewd mergers and acquisitions. He is the former CEO of Fox, Inc., Paramount Pictures Corporation, and QVC, Inc. He is also the current chairman of Expedia, Inc., which he runs with fellow Jew Victor Kaufman. Expedia owns a number of very profitable travel Web sites including Expedia.com, Hotels.com, and Hotwire.com.  Expedia’s annual revenue approaches three billion dollars.  Diller has been a longtime fixture in Hollywood’s so called “Velvet Mafia,” a term used to describe the members of various gay political lobby groups largely composed of members of the elite fashion and entertainment industry in the U.S. and around the world. He is well known for his large donations to a number of gay and lesbian groups including the Gay Men’s Health Crisis as well as his regular attendance at prominent gay fundraisers. Diller, known for his explosive temper and public humiliation of underperforming executives, is one of the highest paid CEOs in the world. His total annual compensation approaches $300 million from IAC and $175 million from Expedia.
   
Diller has served as a mentor to and advanced the careers of a number of now prominent Jewish media moguls. He worked with and aided Michael Eisner while Eisner was president of Paramount Pictures before his takeover of The Walt Disney Company. The head of Columbia Pictures, Dawn Steel (who changed her name from Spielberg) worked for Diller when he was at Paramount, as did the former head of Dreamworks Jeffrey Katzenberg. Diller also mentored the current chairman of the Federal Communications Commission, the Jew Julius Genachowski. Genachowski was the former chief of business operations at IAC. Of note, he was rewarded with his position as FCC Chairman after serving as chairman of the Technology, Media and Telecommunications policy group for the 2008 Obama Presidential Campaign.

The Print Media

After television news, daily newspapers have traditionally been the nation’s most influential and widespread source of news and information on national and world events. With the rise of the Internet, however, newspaper sales and circulation have dropped dramatically in the past five years. According to the the Newspaper Association of America advertising revenues for America’s newspapers dropped over 16 percent in 2008 alone and the trend is continuing. As a result, many of the nation’s newspapers are transitioning to online, digital versions of their publications in an attempt to keep pace with advancing technology. Regardless, the nation’s over 1,400 different newspapers are still read by almost 50 percent of adults over the age of 35 in the U.S. and continue to be a major tool for not only news coverage, but for shaping public opinion.
   
One might conclude that the sheer number of different newspapers across America would provide a safeguard against minority control and distortion. Alas, such is not the case. There is less independence, less competition, and much less representation of majority interests than a casual observer would think. In 1945, four out of five American newspapers were independently owned and published by local people with close ties to their communities. Those days, however, are gone. Most of the independent newspapers were bought out or driven out of business by the mid-1970s. Today most “local “newspapers are owned by a rather small number of large companies controlled by executives who live and work hundreds or even thousands of miles away. Today less than 20 percent of the country’s over 1,400 papers are independently owned; the rest belong to multi-newspaper chains. Only 103 of the total number have circulations of more than 100,000. Only a handful are large enough to maintain independent reporting staffs outside their own communities; the rest must depend on these few for all of their national and international news. As a result, one of the most essential checks on government and big business since the early days of our republic, a free press, has been seriously compromised.
   
The Associated Press (AP),

one of the world’s most powerful sources for news, sells content to thousands of newspapers worldwide. Virtually all newspapers around the world carry AP approved stories.  AP news content is currently under the control of its chairman William Dean Singleton, who heads a heavily Jewish board of directors that includes Sam Zell, Craig A. Dubow, R. Jack Fishman, Steven Newhouse, and David Weston.  
   
In only two per cent of the cities in America is there more than one daily newspaper, and competition is frequently nominal even among them, as between morning and afternoon editions under the same ownership or under joint operating agreements.

The Jewish Newhouse brothers Samuel Newhouse, Jr. and Donald Newhouse built the Advanced Publications newspaper empire through rapacious, monopolistic practices, driving competitors out of business. A typical tactic of Advance Publications is to buy one of two competing newspapers, and then start an advertising war by slashing advertising rates, which drives both papers to the edge of bankruptcy. Advance Publications then steps in and buys the competing newspaper. Often both papers continue: one as a morning paper and the other as an evening paper. Eventually, though, one of the papers is closed—giving the Newhouse brothers the only daily newspaper in that city. For example, in 2001 the Newhouses closed the Syracuse Herald-Journal leaving their other Syracuse newspaper, the Post-Journal, with a monopoly.
   
The Newhouse media empire provides an example of more than the lack of real competition among America’s daily newspapers: it also illustrates the insatiable appetite Jews have shown for all the organs of opinion control on which they could fasten their grip. The Newhouses own 31 daily newspapers, including several large and important ones, such as the Cleveland Plain Dealer, the Newark Star-Ledger, and the New Orleans Times-Picayune, as well as Newhouse Broadcasting, consisting of television stations and cable operations; the Sunday supplement Parade, with a circulation of more than 35 million copies per week; some two dozen major magazines, including The New Yorker, Vogue, Wired, Glamour, Vanity Fair, Bride’s, Gentlemen’s Quarterly, Self, House & Garden, and all the other magazines of the wholly-owned Conde Nast group. The staffing of the magazines is, as you might expect, quite Kosher. Parade can serve as an example: Its president and publisher is Randy Siegel, its vice president and creative director is Ira Yoffe, its science editor is David H. Levy, and its health editor is Dr. Isadore Rosenfeld. All are Jewish.
   
This Jewish media empire was founded by the late Samuel Newhouse (born Solomon Neuhaus), an immigrant from Russia. When he died in 1979 at the age of 84, he bequeathed media holdings worth an estimated $1.3 billion to his two sons, Samuel and Donald. With a number of further acquisitions, the net worth of Advance Publications has grown to more than $9 billion today. The gobbling up of so many newspapers by the Newhouse family was facilitated by newspapers’ revenue structure. Newspapers, to a large degree, are not supported by their subscribers but by their advertisers. It is advertising revenue—not the small change collected from a newspaper’s readers—that largely pays the editor’s salary and yields the owner’s profit. Whenever the large advertisers in a city choose to favor one newspaper over another with their business, the favored newspaper will flourish while its competitor dies. Since the beginning of the last century, when Jewish mercantile power in America became a dominant economic force, there has been a steady rise in the number of American newspapers in Jewish hands, accompanied by a steady decline in the number of competing Gentile newspapers—to some extent a result of selective advertising policies by Jewish merchants.
   
Furthermore, even those newspapers still under Gentile ownership and management are so thoroughly dependent upon Jewish advertising revenue that their editorial and news reporting policies are largely constrained by Jewish likes and dislikes. It holds true in the newspaper business as elsewhere that he who pays the piper calls the tune.
                                 
Three Jewish Newspapers

The suppression of competition and the establishment of local monopolies on the dissemination of news and opinion have characterized the rise of Jewish control over America’s newspapers. The resulting ability of the Jews to use the press as an unopposed instrument of Jewish policy could hardly be better illustrated than by the examples of the nation’s three most prestigious and influential newspapers: the New York Times, the Wall Street Journal, and the Washington Post. These three, dominating America’s financial and political capitals, are the newspapers that set the trends and the guidelines for nearly all the others. They are the ones that decide what is news and what isn’t at the national and international levels. They originate the news; the others merely copy it. And all three newspapers are in Jewish hands.
   
The New York Times, with a 2003 circulation of 1,119,000, is the unofficial social, fashion, entertainment, political, and cultural guide of the nation. It tells America’s “smart set” which books to buy and which films to see; which opinions are in style at the moment; which politicians, educators, spiritual leaders, artists, and businessmen are the real comers. For a few decades in the 19th Century it was a genuinely American newspaper. The New York Times was founded in 1851 by two Gentiles, Henry J. Raymond and George Jones. After their deaths, it was purchased in 1896 from Jones’s estate by a wealthy Jewish publisher, Adolph Ochs. His great-great- grandson, Arthur Sulzberger, Jr., is the paper’s current publisher and the chairman of the New York Times Co.  Michael Golden, also a Jew, is vice chairman. The senior vice president of digital operations, Martin Nisenholtz, a Jew, runs their massive Internet operation.
   
The Sulzberger family also owns, through the New York Times Co., 24 other newspapers, including the Boston Globe, purchased in June 1993 for $1.1 billion; eight TV and two radio broadcasting stations; and more than 40 news- oriented Web operations including NYTimes.com and About.com. It also publishes the International Herald Tribune, the most widely distributed English-language daily in the world. The New York Times News Service transmits news stories, features, and photographs from the New York Times by wire to 506 other newspapers, news agencies, and magazines.
   
Of similar national importance is the Washington Post which, by establishing its “leaks” throughout government agencies in Washington, has an inside track on news involving the federal government. The Washington Post, like the New York Times, had a non-Jewish origin. It was established in 1877 by Stilson Hutchins, purchased from him in 1905 by John R. McLean, and later inherited by Edward B. McLean. In June 1933, however, at the height of the Great Depression, the newspaper was forced into bankruptcy. It was purchased at a bankruptcy auction by Eugene Meyer, a Jewish financier and former partner of the infamous Bernard Baruch, a Jew who was an industry czar in America during the First World War. The Washington Post was run by Katherine Meyer Graham, Eugene Meyer’s daughter, until her death in 2001. She was the principal stockholder and board chairman of the Washington Post Company; and she appointed her son, Donald Graham, publisher of the paper in 1979. Donald became Washington Post Company CEO in 1991 and its board chairman in 1993, and the chain of Jewish control at the Post remains unbroken. The newspaper has a daily circulation of 582,844, and its Sunday edition sells over one million copies.
   
The Washington Post Company has a number of other media holdings in newspapers (the Gazette Newspapers, including 11 military publications and the The spanish language El Tiempo Latino) and in television (WDIV in Detroit, KPRC in Houston, WPLG in Miami, WKMG in Orlando, KSAT in San Antonio, WJXT in Jacksonville). The Washington Post Company’s various television ventures reach a total of about 12 million homes, and its cable TV service, Cable One, has 699,000 subscribers. Its Internet holdings include Newsweek.com, washingtonpost.com, Slate.com, BudgetTravel.com, and Sprig.com.
   
The Wall Street Journal, with a circulation in excess of 2.1 million copies, is owned by Dow Jones & Company, Inc., a New York subsidiary of Rupert Murdoch’s News Corporation. Dow Jones & Company publish numerous other newspapers and magazines including the weekly financial tabloid Barron’s, Far Eastern Economic Review, SmartMoney, and the Russian language business daily Vedomosti. Their Dow Jones Newswires offers real-time financial news to over 400,000 subscribers and exerts tremendous influence on the financial activities of the world’s financial brokers and analysts.
   
News Corporation’s Les Hinton is the CEO of Dow Jones & Co. and head publisher of the Wall Street Journal. He was honored in 2009 by the Jewish Community Relations Council of New York for his strident support of Zionism and has spoken out in support of Israel’s heavy handed policies towards the Palestinians.
   
Most of New York’s other major newspapers are in no better hands than the New York Times and the Wall Street Journal. In January 1993 the New York Daily News (circulation632,000) was bought from the estate of the late Jewish media mogul Robert Maxwell (born Ludvik Hoch) by Jewish real-estate developer Mortimer B. Zuckerman. The New York Post, begun by Founding Father and hero of the Revolutionary War Alexander Hamilton, is now under firm Jewish control with News Corporation’s senior vice president Les Goodstein. The nation’s oldest continuously published daily paper has now been turned into one of the most prominent neo-conservative mouthpieces in the country.
   
Our Responsibility

Those are the facts of media control in America. Anyone willing to spend a few hours in a large library looking into current editions of yearbooks on the radio and television industries and into directories of newspapers and magazines; into registers of corporations and their officers, such as those published by Standard and Poors and by Dun and Bradstreet; and into standard biographical reference works can verify their accuracy. They are undeniable. When confronted with these facts, Jewish spokesmen customarily will use evasive tactics. “Ted Turner isn’t a Jew!” they will announce triumphantly, as if that settled the issue. If pressed further they will accuse the confronter of “anti-Semitism” for even raising the subject. It is fear of this accusation that keeps many persons who know the facts silent.
   
But we must not remain silent on this most important of issues. The Jewish control of the American mass media is the single most important fact of life, not just in America, but in the whole world today. There is nothing—plague, famine, economic collapse, even nuclear war—more dangerous to the future of our people.
   
Jewish media control determines the foreign policy of the United States and permits Jewish interests rather than American interests to decide questions of war and peace. Without Jewish media control, there would have been no Persian Gulf War, for example. There would have been no NATO massacre of Serb civilians. There would have been no Iraq War, and thousands of lives would have been saved. There would have been little, if any, American support for the Zionist state of Israel, and the hatreds, feuds, and terror of the Middle East would never have been brought to our shores.
   
By permitting the Jews to control our news and entertainment media we are doing more than merely giving them a decisive influence on our political system and virtual control of our government; we also are giving them control of the minds and souls of our children, whose attitudes and ideas are shaped more by Jewish television and Jewish films than by parents, schools, or any other influence.
   
The Jew-controlled entertainment media have taken the lead in persuading a whole generation that homosexuality is a normal and acceptable way of life; that there is nothing at all wrong with White women dating or marrying Black men, or with White men marrying Asian women; that all races are inherently equal in ability and character—except that the character of the White race is suspect because of a history of oppressing other races; and that any effort by Whites at racial self-preservation is reprehensible. We must oppose the further spreading of this poison among our people, and we must break the power of those who are spreading it. It would be intolerable for such power to be in the hands of any alien minority with values and interests different from our own. But to permit the Jews, with their 3,000-year history of nation-wrecking, from ancient Egypt to Russia, to hold such power over us is tantamount to race suicide. Indeed, the fact that so many White Americans today are so filled with a sense of racial guilt and self-hatred that they actively seek the death of their own race is a deliberate consequence of Jewish media control.

Once we have absorbed and understood the fact of Jewish media control, it is our inescapable responsibility to do whatever is necessary to break that control. We must shrink from nothing in combating this evil power that has fastened its deadly grip on our people and is injecting its lethal poison into our people’s minds and souls. If our race fails to destroy it, it certainly will destroy our race.
   
222.jpg 

微信扫一扫,进入读者交流群

本文内容仅为作者个人观点,不代表网站立场。

请支持独立网站红色文化网,转载请注明文章链接-----https://www.hswh.org.cn/wzzx/xxhq/qq/2013-05-01/2980.html- 红色文化网

献一朵花: 鲜花数量:
责任编辑:RC 更新时间:2013-05-01 16:00:00 关键字:美国  媒体  网络  资本主义  

相关文章

    无相关信息

话题

推荐

点击排行

鲜花排行


页面
放大
页面
还原
版权:红色文化网 | 主办:中国红色文化研究会
地址:北京市丰台区小屯路8号院 | 邮编:100040 | 联系电话:010-68670060
投稿信箱:hswhtg@163.com | 备案序号:京ICP备13020994号 | 技术支持:网大互联